کد مطلب: 306652
در آغاز سال تحصيلي؛
زنگ مهر و ايثار در مدارس اردل نواخته شد
تاریخ انتشار : 1403/07/01
نمایش : 49
سال تحصيلي نو با نواختن شدن زنگ مهر و ايثار در مدارس شهرستان اردل آغاز شد.
به گزارش هفت چشمه، مراسم آغاز سال تحصيلي و هفته دفاع مقدس دانش‌آموزان مدرسه با نواختن زنگ مهر، ايثار و مقاومت با حضور فرماندار، امام جمعه ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و فرمانده انتظامي و مسئولين شهرستان اردل برگزار شد.

دانش‌آموزان با قرائت سرود جمهوري اسلامي، دکلمه، وصيت نامه شهدا با عبور از زير قرآن در کلاس‌هاي درس حاضر شدند تا نخستين روز سال تحصيلي خود را در فضايي با نشاط و معنوي سپري کنند.

سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در اين مراسم گفت: زنگ مهر، ايثار و مقاومت که در همه مدارس شهرستان به صدا در مي‌آيد، صرفا يک کار نمادين و نمايشي نيست بلکه يک کار فرهنگي و ارزشمند جهت ترويج ارزش‌هاي دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و نوجوان است و براي حفظ انقلاب و دستاوردهاي آن بايد فرهنگ غني وناب دفاع مقدس در جامعه نهادينه شود.

موسوي با بيان اينکه امروز عمده مسئوليت تربيت نسل آينده کشور بر عهده آموزش و پرورش است، گفت: بايد با تلاش سه محور دانش آموز، اولياء و معلمان دلسوز و زحمت کش تلاش کرد تا با تقويت و تعميق ارزش هاي ديني و آموزش راه و رسم شهدا و ايثارگران جامعه اي متدين و در تراز انقلاب اسلامي داشته باشيم .

وي تصريح کرد: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس با سرلوحه قرار دادن فرهنگ ايثار و شهادت، درس و مدرسه را رها کردند تا از ميهن و انقلاب اسلامي دفاع کنند امروز نيز دانش‌آموزان بايد تلاش و ايمان و اميد والگو گيري از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس براي ساختن ايراني قوي به جهاد علمي بپردازند.

انتهاي خبر/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg